söndag 13 februari 2011

Inget spa idag heller

När vi bestämt oss för behandlingar och skulle ringa och boka fick vi höra att det var fyra veckors väntetid på första spaet. Men då kollade vi spa nummer två de har fem veckors väntetid. Så då kom vi på att vi kunde ju åka till ett äventyrsbad och bada bubbelpool och basta, eftersom de har öppet till kl 22 på kvällen tyckte "vi" dvs jag att vi åker på kvällen för att slippa alla barnfamiljer. När vi packat och gjort oss i ordning kollar vi busstiderna, de slutade gå tidigt så vi skulle bara hinna bada två timmar. Kostar det oss CHF90 i inträde vill man vara där mer än två timmar. Man får multiplicera det med ca 7 för att få fram priset i SEK. Det blev en långpromenad i solen istället. Nu när vår födelsedag är ofirad betyder att vi inte åldrats då?
Det kommer bli en spa-helg som vi ska planera ordentligt, vi kommer troligtvis åka bort på vår bröllopsdag lite sugen på Paris, just nu lutar det mer åt Söderhavet som bröllopsresa som vi håller på att planera. Så livet känns faktiskt ganska bra trots allt!!

1 kommentar:

  1. Åh vad ressugen jag blir nu! Jag vill också åka till Paris och till Söderhavet!! Men jag antar att jag inte får följa med er på bröllopsresa...

    Ska försöka få till att komma ner och hälsa på er medan ni fortfarande bor kvar alla fall!

    Kram!

    SvaraRadera