onsdag 24 augusti 2011

Framtidsplan

Jag har skaffat mig en framtidsplan och en hobby som jag inte tänker avslöja något om än. Det har i alla fall fått mig sysselsatt med att översätta CV och personligt brev till engelska och om jag orkar ska jag översätta det till tyska också. Att översätta det till franska får jag fundera lite till på.
Jag funderar också på hur jag ska lägga om min dygnsrytm nu när jag upptäckte att jag inte kan flyga billigt mellan Bern och Linköping med byte i Amsterdam förens i november. Från kl 11 börjar det bli varmt, svettigt och outhärdligt att jag funderat på en weekend-resa till ett ställe med regn, blåst, snöstorm och inte mer än 15grader varmt.

2 kommentarer:

  1. Här ska det bli 14 grader framöver och jag som just har påbörjat min sommarsemester. Skulle gärna byta till dom där 25 graderna.
    Mariana

    SvaraRadera
  2. Väldigt nyfiken på vad din framtidsplan innebär!!

    Kram!

    SvaraRadera