torsdag 18 augusti 2011

Bilen

Vi kollade runt på bilar för ett tag sen och jag hittade en jag ville ha. Liten på utsidan men såg lagom stor ut på insidan, såg dessutom fräsch ut. Inga äckliga kissfläckar på sätena som i Opeln, det var extremt och jag är inte säker på att det var kiss men det såg så ut.
Vi gick tillbaka dit och skulle provköra bilen och köpa den, men de såldes tidigare under dagen. Lite snopet känns det. Maken blev lite intresserad av opeln som nu iof var ren städad och fläckarna syntes inte men jag kan bara inte sätta mig i bilen. Den var riktigt ofräsch, några fläckar får man räkna med när man köper begagnat men nej det var alldeles för mycket.
Vi gick till en annan försäljare hittade två oplar där med men jag gillade en peugeot bättre. Tyvärr hade peugeoten ingen prislapp, och opel kanske är en bra bil men jag vet inte. Utan att ha erfarenhet från olika bilmärken så har jag ändå en känsla och åsikt som maken säkerligen tycker är fånig ibland.
Jakten går iaf vidare på den perfekta bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar