torsdag 31 mars 2011

Ich bis klein krank und sehr müde, ich will schlafen. Meib mann es immer noch arbetitet, ich habe auf er gewartet. Es ist nicht leicht schrieben in german.

Hoppas det blev någorlunda rätt, med tanke på att min kurs tar slut imorgon så borde jag kunna skriva ett tyskt inlägg. Ringde idag och beställde en tid för mina naglar på tysk-engelska, mest tyska. Jag har lärt mig mycket bra saker men har fortfarande mycket kvar att lära. Kommer bli trist att sluta skolan vill egentligen inte det, men jag får inte alltid som jag vill. Kommer sakna att gå upp på morgonen och vara på väg någonstans med en tid att passa och roligt folk att fika med. Kommer nog fika med dem ändå :-)

1 kommentar:

  1. Kul att du träffat lite vänner där nere! Och att du börjar lära dig språket:) När jag kommer och hälsar på så kommer du ju prata flytande;)

    Kram!

    SvaraRadera