torsdag 24 mars 2011

Läxläsning

Så här har det sett ut under veckan när jag gjort läxor, det är varmare än det ser ut. Drygt 20grader för efter ett par tre timmar i solen har man fått en fin prickig polkagris-look. Jag har fått en massa fräknar och huden som varit i solen har ändrat färg till rosa alltså.


Min fina utsikt som ser ganska kall ut. Varmt var det iaf och mycket rörelse på vägen två cyklister som såg ut att träna för tour de france, sju joggare i riktiga springkläder med vätskebälten, en grupp på 20 pensionärer hälften damer hälften herrar som gick fint på led två och två som man fick göra i skolan på utflykt. Herrarna var utrustade med ryggsäck och damerna med stavar, tror de var på väg till skogen för att äta lunch.
Grannarna åt också lunch ute det luktade ända upp till mig och såg ut så här,

Fast de spatserade runt på gräsplätten mellanhusen och inte i hagen.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha lite mer värme här uppe! Men snön försvinner ganska fort nu och ingen är gladare än jag för det tror jag. Bygga på fräknesamlingen skulle heller inte vara så fel, men har inte riktigt haft tid med det än.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag har läst att det börjar bli vår i Sverige, det är ju skönt. Blir ju sommar(sommartid) i helgen iaf så det kommer bli ljusare. Som studerande kan man göra nytta i solen, det är härligt, även om getterna luktar ;.)

    Kram!

    SvaraRadera