söndag 23 oktober 2011

Snart snart snart

Jag bytte min kosthållning och försöker hålla mig till strikt lchf, ibland blir det mindre strikt för att jag inte vill att kosten ska sätta ställa till det onödigt mycket när man äter ute eller är bortbjuden. Idag hade jag min första tenta sen jag bytte kost och är lite nojjig. Jag brukar vara otroligt trött i huvudet och inte orka något, t.o.m. tänka är jobbigt men idag efter att ha suttit och tänkt och funderat och räknat i 8tim så är jag inte trött. utan jag tar och städar lägenheten ordentligt och hade faktiskt tvättat också om det inte vore söndag. Vi får inte tvätta och egentligen inte städa på söndagar enligt hyresvärden.
Kanske ska tillägga att maken kommer komma hem om ett par timmar efter drygt 2v i Sverige så det kan ju spela in i min pigghet. Jag ser ju faktiskt framemot att han ska komma hem väldigt mycket även om det varit väldigt härligt att vara ensam också.
Han landade i Zürich fär ca 20min så var är han?
Jajaja, jag vet att det normalt sett tar 1.5tim från Zürich in till Bern och sen ska man från Bern och hit men jag vill ju ha hem honom nu. 
Får väl ta ett bad så länge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar