onsdag 8 augusti 2012

Ny dator

Nu har vi skaffat en ny dator till mig. Jag säger vi för maken blev inblandad då han är mer kunnig på datorer än vad jag är, och för att det ska vara jämställt mellan oss så köper vi skor åt maken. Jag är mer kunnig om skor än vad han är, dessutom har jag mer tålamod och intresse av skor än vad maken har.

Det blir ingen redovisning av Islands resan riktigt än, jag vet nämligen inte var alla bilder som togs är någonstans. Att berätta utan bilder är ju inte lika skoj. Vi hade väldigt roligt på resan och Island är otroligt vackert, kan rekommendera ett besök där. Vi träffade en familj som var på väg till New York och stannat till fyra dagar på Island. Jag ska komma ihåg det så jag kan göra samma sak den dagen jag åker till New York, för dit ska jag förr eller senare med eller utan make.






3 kommentarer:

  1. Nyfiken på att se bilderna från Island! Och ja, till New York MÅSTE man minst en gång i livet! Det är nog det viktigaste resmålet i hela världen när jag tänker efter :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att det går att kommentera igen..

    SvaraRadera
  3. Jag är också nyfiken på bilderna från Island! /Pappa

    SvaraRadera