torsdag 2 juni 2011

Söndag

I söndags bjöd vi Makens tyska jobbarkompis på middag. Nope inte en söndagsstek utan kalkon, broccoligratäng och svampsås. Hon har post och vattna blommorna ansvar medan vi är borta. Vi åker snart till Sverige för minst tre veckor och vete sjutton vad jag ska hitta på. Räknar iof med att jag tentar första och tredje lördagen och går på bröllop på andra lördagen. Men mer då, Maken är inte ledig utan han kommer jobba. Sen åker han hem igen den 26juni och jag stannar längre men vet inte hur länge för det är ganska dyrt att flyga den helgen och jag har ingen tid att passa. Hade en väldigt bra plan att ta tåget till Malmö hälsa på syrran sen ta tåget till Hamburg och hälsa på. Men så får jag höra att de jag känner i Hamburg har semester från 27juni och kommer åka till Sverige då. Alltså är det ingen idé att åka till Hamburg om jag inte känner någon där :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar