söndag 8 juli 2012

Gymmet

Maken köpte ett abonnemang visade det sig på ett kampsportscenter. Till hans försvar så trodde han att det var ett årskort han köpt och blev överraskad när det kom en räkning till för nästa år då han inte sagt upp träningen i tid. Jag tror det var något åt det hållet. Så i min värld har han nu betalat dyrt för ett till års kampsportsträning som han inte utnyttjar då han inte ville fortsätta pga olika orsaker. Jag kan bli lite små sur för mig själv på honom när han köper något dyrt och sen inte utnyttjar. Sen inser att jag är i samma sits själv jag har köpt ett dyrt träningskort som jag inte utnyttjar så pass mycket som jag borde. Därför går jag till gymmet numera mån-fre för träning och ser till att prioritera träningen. Min ipod, mina skor och nike+ jobbar tillsammans så jag kan få fram fina grafer och annan statistik över mina träningar. Nike föreslog att jag skulle försöka klara av att träna så pass mycket under fyra veckor att jag får 20 000poäng. Nike har ett poängsystem att ju mer träning man utfört desto mer poäng får man. Det tråkiga är att Nikes sida inte fungerar tillsammans med min ipod för tillfället så jag har ingen aning om jag är nära eller långt ifrån att nå målet på 20 000poäng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar